לבעלי עסקים ספר זה לא רק עוד דרך להעביר ידע – זה כלי שיווקי, זה מיתוג אישי, זה בידול, ואפשרות להפוך לאוטוריטה. אז איך כותבים ספר שבאמת מקדם עסק?ולמה דווקא עכשיו, בעידן של תוכן מהיר, דווקא הספרים עושים קאמבק? בפרק זה אני מארחת את דורון קריספין מנכ"ל ומו"ל הוצאת הספרים מדיה 10. אחת מהוצאות הספרים הבולטות בארץ, על הקשר בין כתיבה, עסקים והשפעה. בין היתר דברנו על:
למה בכלל לכתוב ספר?
-איך ספר תורם לבעל מקצוע שרוצה למצב את עצמו כאוטוריטה?
איזה סוגי עסקים הכי מרוויחים מכתיבת ספר
מה הטעות הכי נפוצה שאתה רואה אצל כותבים מתחילים
מה ההבדל בין תוכן חינמי (פוסטים, פודקאסטים) לבין ספר מודפס?