לבעלי עסקים ספר זה לא רק עוד דרך להעביר ידע – זה כלי שיווקי, זה מיתוג אישי, זה בידול, ואפשרות להפוך לאוטוריטה. אז איך כותבים ספר שבאמת מקדם עסק?ולמה דווקא עכשיו, בעידן של תוכן מהיר, דווקא הספרים עושים קאמבק? בפרק זה אני מארחת את דורון קריספין מנכ"ל ומו"ל הוצאת הספרים מדיה 10. אחת מהוצאות הספרים הבולטות בארץ, על הקשר בין כתיבה, עסקים והשפעה. בין היתר דברנו על:
-איך ספר תורם לבעל מקצוע שרוצה למצב את עצמו כאוטוריטה?
ועוד מלא
צולם ונערך ברדיו סול